facebook_pixel

Оплата та доставка

Ювелірні прикраси - відмінний подарунок до будь-якої події, як для рідних і друзів, так і самого себе. А оригінальна каблучка для заручин, в якій є ідеально огранений діамант, - просто не зможе заслужити іншої відповіді, ніж «так».


Якщо ви вирішили замовити в нашому інтернет-магазині ювелірні вироби, актуальною буде інформація про оплату та доставку від «Your Diamonds Jewelry».


Як можна оплатити замовлення


Незалежно від того, в якому місті України перебуваєте, ви можете замовити у нас ювелірні вироби за індивідуальним дизайном, заглянувши перед цим в наш каталог, де є готові коштовності. Оформити замовлення в ювелірному інтернет-магазині «Your Diamonds Jewelry» можна з будь-якого регіону країни.


Для оплати готового виробу або виконаного за індивідуальним дизайном можна скористатися одним з доступних способів:


  • Готівкою - підходить для тих, хто буде забирати прикрасу самостійно;
  • Безготівковий розрахунок - для цього ми відправляємо клієнту рахунок-фактуру;
  • Банківською картою VISA, MasterCard на сайті нашого магазину;
  • Скористатися програмою від ПриватБанку «Оплата частинами» за наявності кредитної карти;
  • Оформити накладений платіж для доставки транспортними компаніями і кур'єрськими службами - Нова Пошта, Міст Експрес, Автолюкс, Нічний Експрес та іншими.


З огляду на те, що замовлення можна зробити не тільки на сайті, але і по телефону, рекомендуємо в другому випадку обов'язково обговорити з менеджером бажані форми оплати.


Відповідаємо на питання про оплату, які часто надходять від наших клієнтів:


Чи потрібна передплата в вашому ювелірному магазині при замовленні прикрас?


Якщо ви вибираєте готовий виріб, то передоплата не потрібна. Але до роботи над ювелірними прикрасами, які наші фахівці будуть виготовляти за вашим або запропонованим нами дизайном, ми приступаємо тільки після передоплати. Вона становить не більше 5% вартості коштовності.


Чи може замовити і оплатити прикрасу не приватна особа, а, наприклад, компанія або юридична особа?


Так, таке можливе, адже серед форм оплати у нас є безготівковий розрахунок.


Яке підтвердження оплати отримує клієнт?


Ми обов'язково видаємо разом з ювелірним виробом товарний чек. Він є підтвердженням оплати і гарантією якості ювелірного виробу.


Чи є у вас якісь певні терміни оплати?


Цей нюанс узгоджується з кожним клієнтом індивідуально. Безумовно, терміни є, адже ми не можемо тривалий час чекати оплати. Неоплачена прикраса повертається в продаж.


Чи повертається передоплата, якщо клієнт передумав забирати виготовлену для нього каблучку або сережки?


Ні, ці гроші не повертаються, і ми про це обов'язково попереджаємо. Вважаємо, що це правильно, адже було витрачено час наших співробітників.


Доставка ювелірних прикрас


Для наших клієнтів ми пропонуємо три способи доставки наших ювелірних прикрас:


  • Самовивіз з нашого інтернет-магазину;
  • Доставка кур'єром особисто клієнту (при 100% оплаті);
  • Відправка кур'єрськими службами.


Відповіді на найпопулярніші питання:


Наскільки безпечно відправляти ювелірні вироби в інші регіони?


Наш досвід співпраці з кур'єрськими службами довів: це повністю безпечно, тим більше що ми пакуємо прикраси в сейф-пакети, тому ніхто не зможе їх розпакувати або якось пошкодити.


Який найшвидший спосіб доставки замовлень з вашого інтернет-магазину?


Все залежить від того, де знаходиться клієнт. Наприклад, в Києві зручно забирати коштовність самому або відправити кур'єром.


Як ви вибираєте спосіб доставки ювелірних виробів до клієнтів?


Як правило, наші замовники самі вибирають зручний варіант. В якихось містах, наприклад, є тільки відділення Нової Пошти, а десь лише Міст Експрес.


Відправляєте замовлення відразу ж після виготовлення?


У нас є графік відправки, тому відправляємо в найближчий день.


Якщо клієнтові прикраса потрібна терміново, відправите максимально швидко?


Так, у нас були подібні ситуації. Завжди готові підтримати наших клієнтів.